Horeca,Koffie

Blushing koffie in de horeca

14 sep , 2018  

Onder de naam Blushing exploiteert tv-persoonlijkheid Gordon niet alleen zijn horecaconcept, maar heeft hij sinds kort ook zijn eigen koffiemerk. Makro is een van de eerste groothandels die het product heeft opgenomen en het daarmee beschikbaar maakt voor horecagelegenheden.

Volgens Gordon werd het, na de opening van zijn drie lunchrooms in Amsterdam, Blaricum en Rotterdam, tijd voor een volgende stap met een eigen koffiemerk: ”Ik heb geprobeerd het beste van het beste te kiezen qua smaak, maar wil vooral dat mijn koffie op een duurzame en eerlijke manier wordt verkregen. De kwaliteit proef je terug in de UTZ gecertificeerde koffie.”

Vanaf medio september is de koffie verkrijgbaar bij meer dan 100 verkooppunten. Met diverse retailformules wordt er momenteel gesproken over samenwerkingen om de distributie verder uit te breiden. Om consumenten rechtstreeks de gelegenheid te geven de koffie te bestellen wordt per 1 oktober een website geopend.

Vooralsnog gaat het bij Blushing om een zestal koffiesoorten van snelfilter tot bonen en van capsules tot espresso-varianten, maar het ligt in de bedoeling de lijn verder uit te breiden met (suikervrije) chocolade en thee. Neuteboom Coffeeroasters uit Almelo, produceert als private labelbrander de koffie.

Bron: @FoodClicks

, , , , , , , , ,


Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.